آ

  • آموزش چندفرهنگی جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]

  • آموزش و پرورش ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]

  • آنارشیسم معرفتی آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]

  • آنتروپی شانون جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]

  • آینده پژوهی ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]

ا

  • اختلال اضطراب فراگیر بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همه‌گیری کووید-19 [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]

  • اختلال طیف اوتیسم طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]

  • ارزشیابی اعضای هیأت علمی تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیأت‌ علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]

  • ارزشیابی کاذب ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]

  • اساتید تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]

  • اضطراب اجتماعی رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]

  • اعضای هیئت علمی تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]

  • اعضای هیات علمی ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]

  • انتقال یادگیری طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]

  • اندازه اثر رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]

  • اندازه اثر فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]

  • ایوان ایلیچ بررسی چیستی و ابعاد شبکه‌های یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]

ب

  • باورهای معرفت شناسی مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]

  • برنامه درسی شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]

  • برنامه نویسی کامپیوتر تأثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]

پ

  • پارادایم - تعلق پارادایمی ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]

  • پدیدارنگاری تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]

  • پرسشنامه ارزشیابی کاذب ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]

  • پرسشنامه میزان شده ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]

  • پژوهش کیفی مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]

  • پیشرفت تحصیلی رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]

ت

  • تحلیل‌رفتگی تحصیلی رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]

  • تربیت انتقادی احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه‌های هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]

  • تعلیم و تربیت آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]

  • تکثر جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]

  • تنوع قومی جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]

  • توسعه اخلاق حرفه ای ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]

  • توسعه حرفه‌ای ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]

چ

  • چندرسانه‌ای آموزشی طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]

خ

  • خرد ابزاری احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه‌های هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]

  • خرد انتقادی احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه‌های هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]

  • خودکارآمدی فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]

د

  • دانش‌آموزان رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]

  • دانش آموزان دبستانی مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]

  • درس‌افزار تأثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]

ر

  • رشته های علوم انسانی دانشگاه ها شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]

  • رهایی بخشی احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه‌های هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]

  • روایت‌پژوهی و تجارب عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]

  • روش تحلیلی-استنتاجی احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه‌های هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]

  • روش علمی آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]

  • رویدادهای زندگی عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]

  • رویکرد ناب ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]

س

  • ساخت ابزار ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]

  • سبک معماری بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]

ش

  • شایستگی معلم ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگی‌های فناورانه‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]

  • شایستگی‌های فناورانه ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگی‌های فناورانه‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]

  • شبکه‌های یادگیری بررسی چیستی و ابعاد شبکه‌های یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]

ط

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]

ع

  • علم آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]

  • عملکرد تحصیلی فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]

ف

  • فایرابند آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]

  • فراتحلیل رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]

  • فرایند ارزشیابی تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیأت‌ علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]

  • فلسفه علم ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگی‌های فناورانه‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]

ق

  • قومیت جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]

ک

  • کارراهه شخصی موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]

  • کلیدواژه‌ها: هویت حرفه‌ای تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]

  • کودک بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]

م

  • محتوا شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]

  • مدارس ابتدایی ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

  • مدرسه زدایی بررسی چیستی و ابعاد شبکه‌های یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]

  • مدل چند ارزشی ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]

  • مدل سه شاخکی ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]

  • مدیران گروه‌های آموزشی ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]

  • مدیریت چندفرهنگی ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

  • معلم عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]

  • معلمان بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همه‌گیری کووید-19 [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]

  • معلمان ابتدایی ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگی‌های فناورانه‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]

  • معماری بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]

  • مقیاس درجه‌بندی نگاره‌ای طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]

  • موفقیت بین فردی موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]

  • موفقیت سلسله مراتبی موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]

  • موفقیت شغلی موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]

  • موفقیت مالی موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]

ن

  • نظام ارتقاء و ترفیع تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیأت‌ علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]

  • نظام پاداش دهی تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیأت‌ علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]

  • نظریه داده بنیاد مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]

  • نقاشی بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]

  • نقش ذینفعان مدرسه ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

  • نمای شهری بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]

و

  • ویژگی‌های مدرسه ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

  • ویژگی‌های مدیر ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

ه

  • همبستگی کانونی رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]

  • همه گیری کووید-19 بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همه‌گیری کووید-19 [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]

  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]

  • هویت حرفه‌ای عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]

ی

  • یادگیری شناختی تأثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]

  • یادگیری مبتنی بر مغز تأثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]